شغل دوم

معتبرترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایران و جهان

شغل دوم

معتبرترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایران و جهان

چطور از توباکس درآمد بیشتری کسب کنم؟

شما با سه روش زیر میتونین علاوه بر درآمدی که خودتون از "مشاهده تبلیغات" نصیبتون میشه به درآمدتون اضافه کنین و سود سرشاری رو از آن خودتون بکنید

1 - شرکت در فعالیت یا عضویت درخواستی

2 - گرفتن زیر مجموعه مستقیم

3 - گرفتن زیر مجموعه اجاره ای

 

در ادامه مطلب هر سه روش رو بطور مختصر توضیح میدم 

 

1 - شرکت در فعالیت یا عضویت درخواستی

شما می تونید در حساب کاربریتون روی لینک مشخص شده در شکل زیر کلیک کنید

با صفحه زیر روبرو میشید:


 

این تبلیغات اختیاریه و به غیر از اون تبلیغاتیه که خود سایت در اختیارتون میذاره و روزانه کلیک می کنید. این تبلیغات رو خود اعضای سایت تبلیغ می کنند و در ازای کاری که شما انجام می دید به شما پول پرداخت می کنند. ممکنه چند تبلیغ در این صفحه باشه و با قیمت های پیشنهادی مختلف. در شکل بالا شما فقط یک تبلیغ رو می بینید.

 

شما وقتی به صفحه بعدی رفتید میتونید با توجه به درخواست اون کارو انجام بدید یا ندید. اگه انجام بدید مدارکتونو از جمله حساب کاربری سایتی که عضو شدید و ایمیلتون رو برای تبلیغ دهنده می فرستید و اون هم موظفه در صورت انجام فعالیت یا عضویت توسط شما، فعالیت رو تایید کنه تا پول به حساب شما واریز بشه وگرنه حسابش مسدود میشه.



اما نکته ی جالب این سایت اینه که میتونین در این سایت به دو روش زیرمجموعه گیری کنین:

- خودتون زیر مجموعه بیارین

- زیر مجموعه اجاره کنید


2 - گرفتن زیر مجموعه مستقیم

درآمد این روش از روش اول خیلی خیلی بیشتره. پس خوب این روش رو بخونید.
شما اگه بتونین  از دوستان و آشناهاتون یا دوستان یاهو یا هر جامعه مجازی مثل کلوب، تراوین و ... دعوت کنین که بیان در این سایت عضو شده و زیر مجموعه شما بشن به نفع شماست چون هر کلیکی که اونها  برای یک تبلیغات 60 ثانیه ای انجام میدن سایت علاوه بر اینکه پورسانت اونها رو کامل بهشون میده به شما هم 5 تومان در حالت عضویت استاندارد به عنوان پاداش پرداخت میکنه.

قبل از ادامه دادن مطلب لازمه یادآوری کنم که این سایت سه عضویت رایگان (استاندارد)، نقره ای و طلایی داره که تو جدول زیر راحتتر میتونید این سه عضویت رو با هم مقایسه کنید



شما در عضویت رایگان حداکثر میتونین 50 نفر بصورت مستقیم بیارید که اگه عضو طلایی بشین به ازای هر کلیک اونها 12 تومان به شما میده  و حداکثر می تونین 300 نفر زیر مجموعه داشته باشین.

به عنوان مثال اگر شما 50 نفر زیر مجموعه در حالت عضویت استاندارد داشته باشین، برای هر نفر 4 تا کلیک میشه: 200 کلیک در روز؛ یعنی 1,000 تومان در روز؛ و 30,000 تومان در ماه اونم بدون هیچ سرمایه اولیه ای! جالب نیست؟

در بهترین حالت یعنی حالت عضویت طلایی می تونین تا حداکثر 300 نفر زیر مجموعه جذب کنین که به ازای هر کلیک اونها 12 تومان به شما داده میشه و هر نفر هم می تونه روزانه حداکثر 12 کلیک انجام بده؛  یعنی میشه 3600 کلیک در روز، یا بعبارتی 43,200 تومان در روز و 1,296,000 تومان در ماه اونم فقط بواسطه نفرات مستقیم که هیچ هزینه ای بابت اونا ندادید!!!


3 - گرفتن زیر مجموعه اجاره ای

حالا اگه شما نمی خواین یا نمی تونین به طور مستقیم زیرمجموعه گیری کنین مشکلی نیست. سایت برای این حالت هم راه حل داره.
شما می تونین از این روش استفاده کنین که اتفاقا درآمدش از روش دوم هم حتی بیشتره!! کار فوق العاده زیبا و جالب این سایت اینه که سایت افرادی رو که هیچ کس اونها رو معرفی نکرده و در حقیقت بدون معرف عضو شدند رو به عنوان زیر مجموعه کرایه میده و قیمت خوبی هم داره (در اصل سایت اونا رو میفروشه):

برای اجاره ی هر نفر شما 250 تومان تا سقف 330 تومان بسته به تعداد نفرات و نوع عضویتتون که دارید، پرداخت میشه واز این به بعد برای یکماه از هر کلیکی که شخص اجاره ای شما میکنه به شما سود میرسونه. جدول کامل رو میتونید در زیر مشاهده کنید:


فرض می کنیم حالت استاندارده پس شما میتونید 500 نفرو اجاره کنید

در این صورت درآمدی که شما میتونید از این 500 نفر داشته باشید به این نحو محاسبه میشه:

500 نفر اگه هر کدوم 4 تبلیغات ببینن میشه 2000 تا کلیک که اگه فرض کنیم بطور میانگین هر کلیک 5 تومان برای شما سود داشته باشه میشه 10000 تومان در روز و 300000 تومان در ماه...

خب فرض کنیم شما عضویت طلایی در این سایت دارید. فکر می کنید با 2000 نفر اجاره ای که سایت بهتون اجازه میده داشته باشین چقدر درآمد دارید؟
1 میلیون تومان؟
2میلیون تومان؟
5 میلیون تومان؟؟
...
؟؟؟؟
خب، اگه بخوایم نهایتش رو در نظر بگیریم و 12 تا تبلیغ 90 ثانیه ای در هر روز داشته باشیم، درآمدی که ما از 2000 نفر اجاره ای کسب میکنیم به این صورته:

2000 نفر اگه هر کدوم 12 تبلیغات ببینن میشه 24,000 تا کلیک که اگه فرض کنیم هر کلیک 12 تومان برای ما سود داشته باشه میشه 288,000 تومان در روز و 8,640,000 تومان در ماه...

بله، 8,640,000 تومان در ماه!!!
البته قابل ذکره این درآمد شماست و هزینه هایی رو که شما برای این نفرات اجاره ای می پردازید باید از این درآمد کم کنید تا سود خالص خالص خودتونو بدست بیارید...



همین حالا ثبت نام کنید!


دوستان گلم، هنگام ثبت نام در قسمت "معرفی شده توسط" که نوشته شده saber_11361 رو به هیچ وجه پاک نکنید، چون در این صورت شما به عنوان فرد آزاد معرفی خواهید شد و سایت شما رو میفروشه و به یاد داشته باشید تمامی اعضایی که قسمت "معرفی شده توسط" را خالی میگذارند در این سایت خود زیر مجموعه شخص ناشناس دیگری می شوند. پس چه بهتر که زیر مجموعه کسی باشید که برادرانه همواره شما رو در تمام مراحل ساپورت کنه. برای موفقیت در این سایت و سایت های مشابه خارجی دیگر به توصیه های یک شخص با سابقه حتما نیاز خواهید داشت.

برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.teobux.com/index.php?ref=saber_11361


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد