شغل دوم

معتبرترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایران و جهان

شغل دوم

معتبرترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایران و جهان

نکات بسیار بسیار بسیار مهم

1 - سعی کنید برای مشاهده سایت توباکس و شروع فعالیت حتما از مرورگرهای مشهوری مثل Firefox یا از نسخه های جدید Internet Explorer استفاده کنید تا مشکلات احتمالی پیش نیاد. بیشتر وب سایت ها و کدها با این دو مرورگر همخونی دارن.

برای دانلود این مرورگرها به اینجا بروید


ادامه نکات در ادامه مطلب

۲ - موقع ثبت نام به هیچ وجه از فیلتر شکن یا VPN استفاده نکنید. توباکس به تغییرات IP به شدت حساسه. همچنین به هیچ وجه سعی نکنید این سایت ها رو دور بزنید (بیشتر از یه بار عضو بشید) چون سیستم ضد تقلب پیشرفته دارن.

۳ - ثبت نام خالی مهم نیست... مهم اینه که بعد از ثبت نام تبلیغات رو ببینید. با ثبت نام خالی هیچ پولی به شما داده نمیشه. حتما باید روی تبلیغات کلیک کنید. جهت واریز پاداش کلیک زیرمجموعه ها به حساب شما، حتما می بایست شما نیز هر روز 4 یا 5 کلیک مربوط به خود را انجام دهید، در غیر اینصورت پولی به شما بابت کلیک زیر مجموعه ها تعلق نمی گیرد (این کار روزانه حداکثر 10 دقیقه از وقت شما رو خواهد گرفت)

 

۴ - تبلیغات رو حتما یکی یکی ببینید. اینطور نیست که به یکباره همه رو با هم باز کنید... هر کلیک باید بصورت جداگانه انجام شود، یعنی اینکه شما بر روی تبلیغ اول کلیک می کنید و صبر می کنید تا 60 ثانیه زمان مشاهده تبلیغ سپری شده و بر روی عدد خواسته شده کلیک می کنید تا تایید شود، سپس بر روی تبلیغ بعدی کلیک می نمایید، در غیر اینصورت اگر هر چهار تبلیغ را باهم باز نمایید پس از سپری شدن زمان هر تبلیغ با پیام خطا مواجه می شوید.

 

۵ - در هر 24 ساعت، شما فقط و فقط 1 بار مجاز به کلیک روی تبلیغات هستید. بیشتر از یک بار هیچ تاثیری برای شما نداره.


6 - از هر خانواده فقط یک نفر میتونه عضو توباکس بشه! در واقع اینطور باید گفت که هر خط اینترنت مجاز به ایجاد فقط و فقط یک حساب کاربری در توباکس هست. تو شبانه روز فقط تبلیغات رو با یه کامپیوتر ببینید -IP  تون تغییر نکنه

۷ - به هیچ وجه از یک کامپیوتر دو بار ثبت نام نکنید چون هم IP تون ثبت میشه  و هم کد کامپیوتر همینطور از کافی نت ها و مراکز عمومی که امکان داره یکی دیگه هم ثبت نام کنه استفاده نکنید.

۸ - توصیه میکنم حتما حتما حتما عضو فعال باشید... روی تبلیغات خودتون حتما کلیک کنید. طبق گفته های مدیر توباکس، به زودی کاربرهای فعال به کاربرهای پیشکسوت تبدیل میشن.
کاربرهای پیشکسوت امتیازات و تخفیفات ویژه ای دارن.

۹ - بعد از یه مدت کلیک روی تبلیغات و به خاطر پول کمی که نصیبتون میشه ناامید نشید.
روش کسب درآمد توباکس فقط کلیک های شما نیست... شما با کلیک هاتون فقط یه شروع ایجاد میکنید.
روش اصلی کسب درآمد از این مدل سایت ها، اجاره نفرات هست که در این مورد افراد زیر مجموعه من بعد از آموزشهای لازم از آنها برخوردار خواهند شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد